Шкільний «трикутник»
(співпраця педагогічного колективу, батьківської громадськості та учнівського самоврядування)
Основною метою є підвищення рівня духовних, моральних цінностей і авторитету родини, створення сприятливих умов для її всебічного розвитку як основи суспільства та держави.
Завдання:
- формувати розуміння того, що сім’я – це запорука міцності держави
- надання допомоги родинам у формуванні, збереженні та розвитку традиційних родинних звичаїв
- сприяння соціальній та громадській активності родини
- розширення традиційних духовних цінностей родини
- сприяння партнерським стосункам у родині
- формування у батьків розуміння важливості ролі родини у житті суспільства, вихованні нового покоління
- формування у підлітків розуміння пріоритету виховання дітей у родині та гуманних взаємин між членами кожної родини та в суспільстві
- діагностування соціально-психологічного портрету родини.
Досягнення цієї мети передбачає інтеграцію виховних сил школи та родини, створення умов для отримання дорослими і дітьми досвіду ділової конструктивної взаємодії, що у свою чергу веде за собою необхідність вивчення рівня педагогічної культури батьків, сімейно-побутових умов учнів, надання допомоги батькам у родинному вихованні через систему педагогічного навчання, пропаганду кращого досвіду родинного виховання, залучення батьків до організації навчально- виховної роботи.
Вплив сім’ї на дитину унікальний, а багато в чому незамінний, тому спільно з батьками проводяться такі заходи:
- бесіди;
- анкетування;
- обстеження матеріально-побутових умов;
- батьківські збори;
- загальношкільні конференції;
- участь у благодійних акціях (концертах, святах);
- педагогічні читання (на батьківських зборах, конференціях);
- день відкритих дверей;
- тренінги;
- спільні свята з учнями;
- участь у проведенні уроку чи серії уроків;
- керування гуртками;
- проведення екскурсій;
- спортивні змагання;
- виготовлення виробів із природних матеріалів.
Система роботи Шкільного «трикутника» (співпраця педагогічного колективу, батьківської громадськості та учнівського самоврядування)
№ п/п | Термін або дата проведення | Назва заходу, його тематика | Учасники | Результати | Примітка |
1 | Вересень | Акція «Від серця до серця» | Учні 1-11 класів та їх батьки | Передача зібраних речей волонтерським організаціям | |
2 | Жовтень | День самоврядування» | Учні 10-11 класів | ||
3 | Листопад | Благодійний ярмарок солодощів; День подяки батькам; майстер-клас від батьків | Учні 1-11класів | Виручені кошти пішли на допомогу | |
7 | Грудень | Міжнародний день волонтера; День благодійності; засідання пеклувальної ради школи | Учні школи, батьки, працівники, вчителі школи | Допомога будинку ветеранів праці | |
8 | Лютий | «Мир на крилах» День бабусі, дідуся | 1-11 класи та їх батьки, бабусі. | Учнями школи та їхніми батьками було виготовлено більше тисячи журавликів | |
9 | Березень | Благодійна ярмарка «Школа наш дім, а ми господарі в нім» | Учні 1-4 класів та їх батьки | ||
10 | Квітень | Вибори президента школи; Другий етап благодійної ярмарки «Школа наш дім, а ми господарі в нім» | Учні 5-10 класів та їх батьки | ||
11 | Травень | День вишиванки. Флешмоб «Вдягни свою школу у вишиванку» | Батьківськи та учні 1-10 класів |